onsdag 1 februari 2017

Månadsrapport December 2016 - Januari 2017


Eftersom jag bara läste en bok i december så valde jag att lägga till den för december-januari. Så den här månadsrapporten går alltså över 2 månader.

Antal lästa böcker: 7
Påbörjade serier: 1
Avslutade serier: 1
Antal sidor: 2955
Svenska: 2
Engelska: 5

Bästa bokApple & Rain av Sarah Crossan
Typ helt omöjligt att välja eftersom jag tyckte otroligt mycket om tre av dem. Men jag väljer Apple & Rain eftersom den är färskast i mitt minne och jag tänker välja Perfect för nästa;
(för er som undrar så var den tredje boken Clockwork Princess)

Största överraskningenPerfect av Rachel Joyce
Den såg rätt tråkig ut tyckte jag när jag fick den i födelsedagspresent. Jag har aldrig vart mycket för böcker i pocket-storlekar, och dessutom så verkade handlingen inte som den mest intressantaste. Men det visade sig att jag hade helt fel uppfattning!

Största besvikelseLet It Snow av John Green, Maureen Johnson, Lauren Myracle
Jag hade ju egentligen inte så stora förväntningar alls på den här boken, men jag hade dessvärre högre förväntningar på John Green och blev rätt besviken.

Sämsta bok: -


Herregud vad jag har läst! Under loppet av januari har jag läst ungefär 2300 sidor! Det är ju utan tvekan rekord hittills (av vad jag har dokumenterat i alla fall). Dessutom har jag också läst många riktigt bra böcker, så det har vart en bra bokmånad(er) för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar