lördag 1 oktober 2016

Månadsrapport September 2016



Antal lästa böcker: 7
Påbörjade serier: 2
Avslutade serier: 0
Antal sidor: 1616 + en grafisk novell
Svenska: 3
Engelska: 4
Nyinköpta böcker: 0

Bästa bokDon't Even Think About It av Sarah Mlynowski
Det här var svårt att avgöra då jag har läst otroligt mycket bra böcker den här månaden, men det blir nog den här mest för att den var så pass annorlunda men ändå väldigt jordnära.

Största överraskningMy Sister Lives On The Mantelpiece av Annabel Pitcher
Den var inte vad jag hade förväntat mig, men den var otroligt bra.

Största besvikelse: -

Sämsta bokSometimes It Happens av Lauren Barnholdt
Visst den skulle ha kunnat vart bra, om det inte vore för språket och karaktärerna som gick mig helt och hållet på nerverna. Skulle skriva den här under största besvikelse också, men tänker hålla mig till att inte ha samma bok på två ställen.


Jag har läst otroligt mycket biblioteksböcker på sistone, inte en enda är min egen. Därför har det också blivit väldigt liknande genre känner jag, även om jag har försökt skilja dem åt, men jag blev så fast i contemporary genren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar