söndag 4 september 2016

Månadsrapport Augusti 2016



Antal lästa böcker: 5
Påbörjade serier: 1
Avslutade serier: 0
Antal sidor: 1658
Svenska: 3
Engelska: 2
Nya böcker: 0

Bästa bokSince You've Been Gone av Morgan Matson
Dock hade den också segast början, men slutet så var min favorit utav alla 5 böcker.

Största överraskningBeautiful Creatures av Kami Garcia & Margaret Stohl
Med tanke på att jag har haft den i min bokhylla i flera år och aldrig haft något större intresse av att läsa den så var den riktigt bra!

Största besvikelseBerättelser från Engelsfors av Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren
Otroligt kort, och levde helt enkelt inte upp till mina förväntningar. Skulle jag ha köpt den skulle den absolut inte ha vart värt priset.

Sämsta bok: -


De flesta böcker är sådant jag har lånat på biblioteket nu när min bokhylla här hemma har försvunnit iväg ner i lådor då jag nyss har flyttat. Jag har märkt att jag föredrar att köpa fantasy böcker och låna contemporary. Jag lånar nästan aldrig fantasy på bibliotek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar