lördag 7 mars 2015

Gekkan Shoujo Nozaki-kun

Längd: 12 avsnitt (20min) + 6 avsnitt (3min)
Genres: Comedy, Romance, School, Shounen
Sändes: 2014

Chiyo Sakura är kär i hennes klasskompis Umetarou Nozaki, men när hon bekänner sin kärlek för honom så missförstår han henne som sitt fan och ger henne sin autograf. Sedan får hon följa med honom hem och då upptäcker hon att han är en känd shoujo manga författare och hon blir hans nya assistent. 


Jag gillade den här jättemycket från första sekunden jag började se på den. Den var underhållande från början till slut och Nozaki var verkligen otroligt korkad och jag skrattade jättemycket åt honom. Jag skulle dock önskat att den här hade vart längre, mest för att jag tyckte så mycket om den. Bara för det kan jag tyvärr inte ge den fem stjärnor, eftersom jag tror jag skulle börjat gilla den mycket mer om den hade fortsatt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar