fredag 8 augusti 2014

Special A


Längd: 24 avsnitt (20min)
Genres: Comedy, Romance, School, Shoujo
Sändes: 2008

Hikari har alltid vart näst bäst efter Kei och har försökt bli bättre än honom ända sedan han besegrade henne i en wrestlings match när de var 6 år. Hon började till och med i samma skola som honom, bara för att kunna bli bättre än han i allt. 

Jag känner att det blir lite mycket anime nu, men trots att jag har försökt läsa så har jag ändå inte orkat med det.

Den här var ganska söt, den påminde såklart om de två tidigare jag lagt upp recension på här men den här var en aning mera osammanhängande tyckte jag. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det, men den kändes antingen osammanhängande eller bara orealistisk. Vissa avsnitt blev ganska långtråkiga och speciellt de som inte innehöll lika mycket av Hikari & Kei. Det var ju trots allt dem jag ville se mera av eftersom jag trodde de var huvudpersonerna.

Jag var ganska besviken för jag har hört jättemycket bra om den här animen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar